Segment:
Telekomunikácie a energetika
Zadanie:U
Poskytovanie služieb technickej podpory a rozvoja prevádzky ICT infraštruktúry
Technológia:
IBM, HPE, Dell/EMC, VMware, Oracle, Microsoft
Riešenie:
Zero Downtime Infrastructure, Zero Downtime Support, Zero Downtime Center
Činnosti / metodika:
Podpora prevádzkových aktivít - zabezpečenie prevádzky, podpory a údržby SW infraštruktúry (VMware, storage, backup, UNIX, Windows, Microsoft, databázy). Realizácia rozvojových aktivít v oblasti konsolidácie a obnovy infraštruktúry.
Manažérske zhrnutie:
Služby technickej podpory a rozvoja prevádzky ICT infraštruktúry sú poskytované našimi špecialistami a zabezpečujú permanentnú funkčnosť a dostupnosť IT infraštruktúry, zatiaľ čo zákazník sa môže plne venovať svojim obchodom, procesom či službám. IT zákazníka je tak pod stálou kontrolou a vďaka nej a dlhoročným znalostiam, môžu naši špecialisti okamžite reagovať na všetky udalosti na zmeny, ktoré nastanú v danom prostredí, prípadne na všetky žiadosti o poskytnutie služby podľa potrieb zákazníka tak, aby prevádzka IT infraštruktúry a služieb boli v zhode s definovanými parametrami a dostupnosťami.
Medzi hlavné výhody, ktoré táto služba zákazníkovi priniesla, patria:
rýchla reakcia na vzniknuté problémy a udalosti ohrozujúce prevádzku IT
IT nezávislé na personálnom zabezpečení
podpora silnými technologickými partnermi (IBM, HPE, Dell/EMC,...)
okamžité prístupy k novým technológiám a trendom v IT
IT prostredie pod kontrolou - zdokumentované, zmonitorované
presne definovaný rozsah činností a zodpovedností
minimalizácia kontraktov na podporu IT prostredia